πάλη για μια καλύτερη ζωή - Ενθαρρύνουμε και στηρίζουμε τις προσπάθειες των νέων ανθρώπων στην δημιουργία και στην Τέχνη.*......
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
..."Σκέφτομαι πως αυτά τα τρία συστατικά πρέπει νά 'χει η ζωή: το μεγάλο, το ωραίο και το συγκλονιστικό. Το μεγάλο είναι να βρίσκεσαι μέσα στην πάλη για μια καλύτερη ζωή. Όποιος δεν το κάνει αυτό, σέρνεται πίσω απ' τη ζωή. Το ωραίο είναι κάθε τι που στολίζει τη ζωή. Η μουσική, τα λουλούδια, η ποίηση. Το συγκλονιστικό είναι η αγάπη............. Νίκος Μπελογιάννης
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Κυριακή 16 Φεβρουαρίου 2014

Η 16χρονη φωτογράφος από την Κοζάνη που «μαγεύει» με τη δουλειά της...

Η 16χρονη φωτογράφος από την Κοζάνη που «μαγεύει» με τη δουλειά της...

Χριστίνα Καπλάνογλου, 16 ετών, μαθήτρια και φωτογράφος από την Κοζάνη!
Την συναντήσαμε στο κατάστημα Studio Καπλάνογλου που διατηρούν οι γονείς της. Εκεί μας μίλησε για τον εαυτό της και γι' αυτό που αγαπάει πολύ, την τέχνη της φωτογραφίας:
Ξεκίνησα να ασχολούμαι με την φωτογραφία από τα εννιά μου χρόνια. Από όταν ήμουν μικρή συνέχεια έβλεπα τους γονείς μου να φωτογραφίζουν κόσμο και ζήλευα και ζητούσα να μου επιτρέψουν να βγάλω και εγώ!
Στα εννιά μου χρόνια έκανα την πρώτη μου φωτογράφηση και από τότε κατάλαβα το τι σημαίνει η φωτογραφία για εμένα. Τα συναισθήματα ήταν απίστευτα , η ιδέα ότι μπορείς να απαθανατίσεις μια στιγμή που περνάει και να την έχεις μπροστά σου για όλη σου την ζωή, η σκέψη ότι ακόμα και εάν κάποιος έχει φύγει μπορείς να τον έχεις πάντα μαζί σου μέσω μίας φωτογραφίας,το ότι μπορείς να απαθανατίσεις ένα υπέροχο τοπίο ακόμα και να εκφράσεις τις σκέψης και τα συναισθήματα σου μέσα από αυτήν με έκανε απλά να την “ερωτευτώ”. Η φωτογραφία για εμένα είναι τέχνη είναι “πάθος” και “έρωτας”.
Με τα χρόνια έψαξα και έμαθα πολλούς τρόπους πολλούς κανόνες και πολλές ιδέες όσο αφορά την φωτογραφία και τώρα εφτά χρόνια μετά ακόμα ψάχνω νέες ιδέες και προσπαθώ να γίνομαι καλύτερη.
Τον τελευταίο καιρό είχα πολλές συνεργασίες με πολλά άτομα τα οποία μου έδιναν έμπνευση και με την βοήθεια τους κατάφερα να έχω ένα καλό υλικό στα χέρια μου και θα ήθελα να τους ευχαριστήσω για αυτό!
Πλέον στα 16 μου χρόνια έχω στο μυαλό μου κάποιες βασικές ιδέες τις οποίες προσπαθώ να τους δώσω “σάρκα και οστά” σε όλες τις δουλειές που κάνω,προσπαθώ να είμαι δημιουργική αλλά και σταθερή ταυτόχρονα.
Στην ηλικία των 9 ετών: Φωτογράφιζα άτομα τα οποία ερχόντουσαν στο μαγαζί για μερικές απλές φωτογραφίες και φωτογράφιζα τοπία και ζώα.
10-14 ετών: Ξεκίνησα να δουλεύω ως φωτογράφος σε γάμους βαφτίσια αρραβώνες και εκδηλώσεις
14-16 ετών: Ξεκίνησα να κάνω δικές μου φωτογραφήσεις στην αρχή με φίλους και γνωστούς και στην συνέχεια με μοντέλα και άτομα που ήθελαν μια επαγγελματική φωτογράφηση.
Ορισμένες από τις δουλειές τις Χριστίνας:
  • Click to enlarge image 101.jpg
  • Click to enlarge image 102.jpg
  • Click to enlarge image 103.jpg
  • Click to enlarge image 104.jpg
  • Click to enlarge image 105.jpg
  • Click to enlarge image 106.jpg
  • Click to enlarge image 107.jpg
  • Click to enlarge image 108.jpg
  • Click to enlarge image 109.jpg
  • Click to enlarge image 110.jpg
  • Click to enlarge image 111.jpg
  • Click to enlarge image 112.jpg
  •  
Όλες τις δουλειές της Χριστίνας μπορείτε να τις δείτε στην προσωπική της fanpage στο Facebook: www.facebook.com/ChristinaKaplanoglou


_____________________
Πηγή: www.kozaniLife.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου